Батькам
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ
ОЦІНЮВАННЯ та ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА
ПОРАДИ БАТЬКАМ
1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання
небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання
дітей.
2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути
повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він
підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі,
сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.
3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм,
зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним
інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання
кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну
дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.
4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був
золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує
настрій і пам'ять.
5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами,
допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і
дочок.
Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей
У роботі з дітьми з тривожністю необхідно
Постійно підбадьорювати ,заохочувати демонструвати впевненість
у їхньому успіху, у їхніх можливостях;
· Виховувати правильне
ставлення до результатів своєї діяльності,уміння правильно оцінити їх
,опосередковано ставитися до власних успіхів ,невдач ,не боятися помилок
,використовувати їх для розвитку діяльності ;
· Формувати правильне
ставлення до результатів діяльності інших дітей;
· Розвивати орієнтацію на
спосіб діяльності ;
· Розширювати і збагачувати
навички спілкування з дорослими й однолітками , розвивати адекватне ставлення
до оцінок і думок інших людей;
· Щоб перебороти скутість
,потрібно допомагати дитині розслаблюватися ,знімати напругу за допомогою
рухливих ігор ,музики ,спортивних вправ ;допоможе інсценізація етюдів на пряв
сміливості,рішучості ,що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з
персонажем;ігри,що виражають тривожність занепокоєння учасників ,дають змогу
емоційно відкинути пригніченість і страх , оцінити їх як характеристики
ігрових персонажів ,а не даної дитини,і на основі психологічного
«розототожнення» з носі є гнітючих переживань позбутися власних страхів.
· Не сваріть дитину за те,що
вона посміла гніватися на вас. Навпаки,поставтеся до неї,до її обурення з
розумінням і повагою :допоможіть їй усвідомити і сформулювати свої претензії до
вас.
· Тільки тоді,коли емоції
згаснуть,розкажіть дитині про те,як ви переживали,коли вона виявляла свій гнів.
Знайдіть разом із нею владу форму висловлювання претензій .
· Поспостерігайте
за собою. Дуже часто ми самі виховуємо своє роздратування,терпимо його
доти,доки воно не вибухне,як вулкан,яким уже не можна керувати. Набагато легше
й корисніше вчасно помітити своє незадоволення і проявити його так,щоб не
принизити дитину,не звинуватити,а просто виявити своє незадоволення.
Кілька порад батькам із формування в дітей адекватної самооцінки
· Не оберігайте дитину від
повсякденних справ,не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не
перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй
завдання і одержує задоволення від зробленого.
· Не перехвалюйте дитини,
але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.
· Заохочуйте в дитині
ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші
можуть бути краще її.
· Не забувайте заохочувати
інших у присутності дитини. підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша
дитина також може досягти цього.
· Показуйте своїм прикладом
адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте у голос свої можливості й
результати справи.
· Не порівнюйте дитини з іншими
дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо,
буде завтра).
Особливості стилю поведінки із сором’язливими дітьми:
· Розширюйте коло знайомих
своєї дитини, частіше запрошуйте до себе друзів, беріть дитину в гості до
знайомих людей.
· Не варто постійно
турбуватися про дитину, прагнути оберігати її від небезпек, в основному
придуманих вами, не намагайтеся самі зробити все за дитину, запобігти новим
ускладненням, дайте їй певну міру волі і відкритих дій.
· Постійно зміцнюйте в
дитині впевненість у собі, у власних силах.
· Залучайте дитину до
виконання різних доручень, зв’язаних із спілкуванням, створюйте ситуації, в
яких сором’язливій дитині довелося б вступити в контакт з «чужим» дорослим.
Наприклад: «Треба довідатися, про що ця цікава з чудовими картинками. Давайте
запитаємо в бібліотекаря і попросимо дати її нам подивитися». Звичайно в такій
ситуації «вимушеного спілкування дитина спочатку на стільки, що вітається
тільки пошепки, відводячи очі, і не відриваючись від руки матері. Зате , ідучи,
прощається голосно й чітко, іноді навіть посміхається.
Кілька порад батькам замкнутих дітей:
· Розширюйте коло
спілкування вашої дитини, знайомте її з новими людьми.
· Підкреслюйте переваги і користь
спілкування, розповідайте дитині, що нового й цікавого ви довідалися, а також,
яке задоволення ви одержали, спілкуючись з тією чи іншою людиною.
· Прагніть самі стати для
дитини прикладом людини, що ефективно спілкується.
Принципи спілкування з агресивними дітьми:
· Пам'ятайте, що заборона й
підвищення голосу – найнеефективніші способи подолання агресивності. Тільки
зрозумівши причини агресивності і знявши їх, ви можете сподіватися, що
агресивність дитини буде знижена.
· Дайте можливість вихлюпнути свою
агресію, спрямувати її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або
розірвати «портрет» її ворога і ви побачите, що в реальному житті агресивність
у даний момент знизилася.
· Показуйте дитині особистий
приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву.
· Важливо, щоб дитина повсякчас
почувала, що ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз її
приголубити або пожаліти. Нехай вона бачить, що потрібна й важлива для вас.
Поради батькам конфліктних дітей
· Стримуйте прагнення дитини
провокувати сварки з іншими. Треба звертати увагу на недоброзичливі погляди
один на одного або бурмотіння собі під ніс. Звичайно, в усіх батьків бувають
моменти, коли ніколи й неможливо контролювати дітей. І тоді найчастіше
виникають «бурі».
· Не намагайтеся припинити сварку,
обвинувативши іншу дитину в її виникненні і захищаючи свою. Намагайтеся
об’єктивно розібратися в причинах її виникнення.
· Після конфлікту обговоріть з
дитиною причини його виникнення, визначте неправильні дії вашої дитини, що
призвели до конфлікту. Спробуйте знайти інші способи виходу з конфліктної
ситуації.
· Не обговорюйте при дитині
проблеми її поведінки. Вона може утвердитися в думці про те, що конфлікти
неминучі, і буде продовжувати провокувати їх.
Рекомендації батькам щодо стримування агресивної поведінки підлітків:
•Виявляти до підлітка більше уваги, любові та ласки.
•Батьки повинні стежити за своєю поведінкою в сім'ї. Кращий спосіб виховання дітей — єдність їхніх дій.
•Не застосовувати фізичні покарання.
•Допомагати підлітку знаходити друзів.
•Заохочувати розвиток позитивних аспектів агресивності, а саме завзятості, активності, ініціативності, перешкоджати її негативним рисам, зокрема ворожості, скутості.
•Пояснювати підлітку наслідки агресивної поведінки.
•Враховувати у вихованні та навчанні особистісні властивості підлітка.
•Надавати підлітку можливість задовольнити потреби в самовираженні й самоствердженні.
•Обмежувати перегляд відеофільмів та комп'ютерних ігор зі сценами насильства.
•Спрямовувати енергію підлітка у правильне русло, наприклад, заняття у спортивних секціях; заохочувати його до участі в культурних заходах.
Батькам
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ
ОЦІНЮВАННЯ та ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ – СИТУАЦІЯ ТРИВОЖНА, АЛЕ БЕЗПЕЧНА
ПОРАДИ БАТЬКАМ
1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання
небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання
дітей.
2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути
повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він
підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі,
сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.
3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм,
зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним
інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання
кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну
дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.
4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був
золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує
настрій і пам'ять.
5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами,
допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і
дочок.
1. Контролюйте, скільки спить ваш син чи донька. Регулярне недосипання небезпечне для психіки, послаблює імунітет і загострює хронічні захворювання дітей.
2. В екзаменаційний період дуже важливе харчування випускників. Воно має бути повноцінним. Підліткам слід давати продукти, які містять вітамін Е. Він підвищує імунітет і стійкість до стресу. У натуральному вигляді є в картоплі, сої, кукурудзі, моркві, ожині, волоських горіхах.
3. Споживання на добу до 8 склянок рідини позитивно впливає на організм, зокрема, покращується робота нирок, вони краще протидіють урологічним інфекціям. При цьому і корисно пити звичайну воду, натуральні соки. Вживання кави не підвищує працездатності, і підсилює стрес, викликає сильну сечогінну дію, що призводить до зневоднення організму і підвищеної роздратованості.
4. Звертайте увагу на посуд, з якого їдять ваші діти. Краще, аби він був золотавий. Цей колір заспокоює нервову систему, концентрує увагу, покращує настрій і пам'ять.
5. Частіше спілкуйтеся зі своїми дітьми, переймайтеся їхніми проблемами, допомагайте розв'язувати їх. Займіть позицію «друга» для своїх синів і дочок.
Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей
У роботі з дітьми з тривожністю необхідно
Постійно підбадьорювати ,заохочувати демонструвати впевненість
у їхньому успіху, у їхніх можливостях;
· Виховувати правильне
ставлення до результатів своєї діяльності,уміння правильно оцінити їх
,опосередковано ставитися до власних успіхів ,невдач ,не боятися помилок
,використовувати їх для розвитку діяльності ;
· Формувати правильне
ставлення до результатів діяльності інших дітей;
· Розвивати орієнтацію на
спосіб діяльності ;
· Розширювати і збагачувати
навички спілкування з дорослими й однолітками , розвивати адекватне ставлення
до оцінок і думок інших людей;
· Щоб перебороти скутість
,потрібно допомагати дитині розслаблюватися ,знімати напругу за допомогою
рухливих ігор ,музики ,спортивних вправ ;допоможе інсценізація етюдів на пряв
сміливості,рішучості ,що потребує від дитини психоемоційного ототожнення себе з
персонажем;ігри,що виражають тривожність занепокоєння учасників ,дають змогу
емоційно відкинути пригніченість і страх , оцінити їх як характеристики
ігрових персонажів ,а не даної дитини,і на основі психологічного
«розототожнення» з носі є гнітючих переживань позбутися власних страхів.
· Не сваріть дитину за те,що
вона посміла гніватися на вас. Навпаки,поставтеся до неї,до її обурення з
розумінням і повагою :допоможіть їй усвідомити і сформулювати свої претензії до
вас.
· Тільки тоді,коли емоції
згаснуть,розкажіть дитині про те,як ви переживали,коли вона виявляла свій гнів.
Знайдіть разом із нею владу форму висловлювання претензій .
· Поспостерігайте
за собою. Дуже часто ми самі виховуємо своє роздратування,терпимо його
доти,доки воно не вибухне,як вулкан,яким уже не можна керувати. Набагато легше
й корисніше вчасно помітити своє незадоволення і проявити його так,щоб не
принизити дитину,не звинуватити,а просто виявити своє незадоволення.
Кілька порад батькам із формування в дітей адекватної самооцінки
· Не оберігайте дитину від
повсякденних справ,не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не
перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй
завдання і одержує задоволення від зробленого.
· Не перехвалюйте дитини,
але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує.
· Заохочуйте в дитині
ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші
можуть бути краще її.
· Не забувайте заохочувати
інших у присутності дитини. підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша
дитина також може досягти цього.
· Показуйте своїм прикладом
адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте у голос свої можливості й
результати справи.
· Не порівнюйте дитини з іншими
дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо,
буде завтра).
Особливості стилю поведінки із сором’язливими дітьми:
· Розширюйте коло знайомих
своєї дитини, частіше запрошуйте до себе друзів, беріть дитину в гості до
знайомих людей.
· Не варто постійно
турбуватися про дитину, прагнути оберігати її від небезпек, в основному
придуманих вами, не намагайтеся самі зробити все за дитину, запобігти новим
ускладненням, дайте їй певну міру волі і відкритих дій.
· Постійно зміцнюйте в
дитині впевненість у собі, у власних силах.
· Залучайте дитину до
виконання різних доручень, зв’язаних із спілкуванням, створюйте ситуації, в
яких сором’язливій дитині довелося б вступити в контакт з «чужим» дорослим.
Наприклад: «Треба довідатися, про що ця цікава з чудовими картинками. Давайте
запитаємо в бібліотекаря і попросимо дати її нам подивитися». Звичайно в такій
ситуації «вимушеного спілкування дитина спочатку на стільки, що вітається
тільки пошепки, відводячи очі, і не відриваючись від руки матері. Зате , ідучи,
прощається голосно й чітко, іноді навіть посміхається.
Кілька порад батькам замкнутих дітей:
· Розширюйте коло
спілкування вашої дитини, знайомте її з новими людьми.
· Підкреслюйте переваги і користь
спілкування, розповідайте дитині, що нового й цікавого ви довідалися, а також,
яке задоволення ви одержали, спілкуючись з тією чи іншою людиною.
· Прагніть самі стати для
дитини прикладом людини, що ефективно спілкується.
Принципи спілкування з агресивними дітьми:
· Пам'ятайте, що заборона й
підвищення голосу – найнеефективніші способи подолання агресивності. Тільки
зрозумівши причини агресивності і знявши їх, ви можете сподіватися, що
агресивність дитини буде знижена.
· Дайте можливість вихлюпнути свою
агресію, спрямувати її на інші об’єкти. Дозвольте їй побити подушку або
розірвати «портрет» її ворога і ви побачите, що в реальному житті агресивність
у даний момент знизилася.
· Показуйте дитині особистий
приклад ефективної поведінки. Не допускайте при ній вибухів гніву.
· Важливо, щоб дитина повсякчас
почувала, що ви любите, цінуєте і приймаєте її. Не соромтеся зайвий раз її
приголубити або пожаліти. Нехай вона бачить, що потрібна й важлива для вас.
Поради батькам конфліктних дітей
· Стримуйте прагнення дитини
провокувати сварки з іншими. Треба звертати увагу на недоброзичливі погляди
один на одного або бурмотіння собі під ніс. Звичайно, в усіх батьків бувають
моменти, коли ніколи й неможливо контролювати дітей. І тоді найчастіше
виникають «бурі».
· Не намагайтеся припинити сварку,
обвинувативши іншу дитину в її виникненні і захищаючи свою. Намагайтеся
об’єктивно розібратися в причинах її виникнення.
· Після конфлікту обговоріть з
дитиною причини його виникнення, визначте неправильні дії вашої дитини, що
призвели до конфлікту. Спробуйте знайти інші способи виходу з конфліктної
ситуації.
· Не обговорюйте при дитині
проблеми її поведінки. Вона може утвердитися в думці про те, що конфлікти
неминучі, і буде продовжувати провокувати їх.
Рекомендації батькам щодо стримування агресивної поведінки підлітків:
•Виявляти до підлітка більше уваги, любові та ласки.
•Батьки повинні стежити за своєю поведінкою в сім'ї. Кращий спосіб виховання дітей — єдність їхніх дій.
•Не застосовувати фізичні покарання.
•Допомагати підлітку знаходити друзів.
•Заохочувати розвиток позитивних аспектів агресивності, а саме завзятості, активності, ініціативності, перешкоджати її негативним рисам, зокрема ворожості, скутості.
•Пояснювати підлітку наслідки агресивної поведінки.
•Враховувати у вихованні та навчанні особистісні властивості підлітка.
•Надавати підлітку можливість задовольнити потреби в самовираженні й самоствердженні.
•Обмежувати перегляд відеофільмів та комп'ютерних ігор зі сценами насильства.
•Спрямовувати енергію підлітка у правильне русло, наприклад, заняття у спортивних секціях; заохочувати його до участі в культурних заходах.
•Обмежувати перегляд відеофільмів та комп'ютерних ігор зі сценами насильства.
•Спрямовувати енергію підлітка у правильне русло, наприклад, заняття у спортивних секціях; заохочувати його до участі в культурних заходах.
Немає коментарів:
Дописати коментар